המוצר נוסף בהצלחה!
המוצר נמחק בהצלחה!

העגלה שלי

בחירת משלוח
לסיום קנייה
₪0

קופונים והטבות

יש לך קופון או הטבה? הגעת למקום הנכון
חיוג מהיר
ק.אחרונות
0
העגלה שלי
מבצעים
מוצרים

תקנון

תקנון ותנאי שימוש באתר

לה מרקטסופר אונליין

ברוכים הבאים לאתר המקוון של לה מרקט, אתר קמעונאי לסחר מקוון ורכישת מוצרים.

השימוש באתר זה מהווה הסכמה בלתי מותנית לתנאי התקנון כפי שיפורטו להלן בהרחבה. 

  1. בכל שאלה ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 050-9050100, (גם ב וואטסאפ למספר טלפון זה)  או למייל [email protected].
  2. מוקד התמיכה יסייע לכם ויתן מענה לכל בעיה לרבות בעיות הקשורות בשימוש באתר, פניות הנוגעות להזמנות באתר, מוצרים חסרים ועוד. 
  3. האתר הינו ממשק אינטרנטי המופעל דרך אתר אינטרנט, במסגרתו מתבצעות מכירות קמעונאיות, האתר מנוהל ע"י לה מרקט עוסק מורשה ברחוב התלם 1 בפארק תעשיה עמק חפר (להלן: "לה מרקט").
  4. כל אדם או חברה המבצע/ת פעולה כלשהי באתר, לרבות אדם המבצע רכישה (להלן: "הלקוח"), מצהיר בעצם ביצוע הפעולה באתר כי קרא תקנון זה, כי הינו מסכים להוראותיו ולכך שתהליך הרכישה בלה מרקט   יהא כפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה או תביעה כנגד לה מרקט ו/או מי מטעמה ו/או מי ממנהליה ו/או מי מעובדיה ו/או מי מחברות הקשורות אליה.
  5. טרם ביצוע פעולה כלשהי באתר מתבקש המשתמש לקרוא בעיון רב את תנאי השימוש לרבות מדיניות הפרטיותף במידה והמשתמש באתר אינו מסכים לתנאי התקנון והשימוש באתר מתבקש הוא להמנע משימוש באתר או ביצוע הזמנות.
  6. ללה מרקט הזכות הבלעדית לשנות מעת לעת את אזורי החלוקה והמשלוחים ללא מתן הודעה מוקדמת מראש. 
  7. השירות שניתן במסגרת לה מרקט  מוענק בתחומי מדינת ישראל והכל באזורים מסוימים בלבד המוגדרים מעת לעת על ידי לה מרקט לפי שיקול דעתה הבלעדי (להלן: "אזורי משלוח").  על מנת לברר אם מען מסוים מצוי באזור המשלוח, על הלקוח ללחוץ על קטגורית אזורי המשלוח, להתעדכן באתר או לפנות אלינו לשירות הלקוחות.
  8. יובהר כי על אף האמור ללה מרקט הזכות הבלעדית לשנות מעת לעת את אזורי המשלוח ללא מתן הודעה מוקדמת מראש.
  9.  אספקת מוצרים שנרכשו מ - לה מרקט  אפשרית רק כאשר המען המבוקש נמצא בתוך אזור המשלוח, ואין מניעה טכנית או אחרת המונעת אספקת מוצרים כאמור. 
  10. רכישה של מוצרי טבק ומשקאות משכרים מותרת אך ורק ללקוחות אשר גילם מעל 18 שנים. קבלת משלוח המכיל סיגריות ו/או מוצרי טבק ו/או משקאות משכרים ו/או מוצרי פארם יקרי ערך (על פי קביעתה הבלעדית של הנהלת לה מרקט) - דורשת נוכחות של הלקוח בבית בעת קבלת המשלוח, וזיהויו בתעודת זיהוי או באמצעי זיהוי אחר. 
  11. לה מרקט שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם עפ"י שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת כלשהן. ללקוח לא יהיו כל טענות כלפי לה מרקט בגין שינוי כאמור. מועד החלת השינוי יהיה מועד פרסום נוסח התקנון המעודכן לה מרקט   לראשונה, וכל פעולה שתבוצע באתר לאחר הפרסום כאמור, תהיה כפופה לתקנון המעודכן. 
  12.  לה מרקט, לפי שיקול דעתה הבלעדי, רשאית לשנות ו/או להפסיק בכל עת את פעילות לה מרקט  , וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת כלשהן. 
  13. השימוש באתר מותר הינו למשתמשים בגירים בני 18 ומעלה בכפוף לתנאי השימוש המפורטים בתקנון זה ומהווים בסיס לכל התקשרות או פעולה שתעשה במסגרת זו.
  14. השימוש באתר לרבות גלישה , כניסה לאתר, או רכישה מהווים הסכמה מפורשת מצד המשתמשים והמבקשרים באתר לתנאים המופעים בתקנון לה מרקט.
  15. תוכן האתר ותקנון זה מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד. ההתייחסות הינה לשני המינים כאחד. בכל מקום בו מנוסח תוכן האתר ו/או תקנון זה בלשון יחיד ההתייחסות הינה ליחיד ו/או לרבים לפי העניין. 

"המוצרים"

  1. בתקנון זה הביטוי "מוצרים" פירושו מוצרי מזון ומוצרי צריכה אחרים הנמכרים מעת לעת בחנות של לה מרקט ואשר מועד אספקתם התבקשה על ידי הלקוח בעת מילוי ההזמנה, בכפוף לאמור בתקנון זה בפרק שכותרתו "אספקה". 
  2. שמות המוצרים יופיעו במסגרת רשימות שתוצגנה באתר (להלן: "רשימת המוצרים"). 
  3. לה מרקט אינה מחויבת, בכל דרך שהיא, לקיום מגוון כלשהו של מוצרים.                                                         לה מרקט רשאית לשנות בכל עת איזה מהמוצרים המוצגים ברשימת המוצרים באתר, להחליף איזה מהמוצרים ברשימה או להוציא איזה מהמוצרים מהרשימה הנ"ל. 
  4. אופן הצגת המוצרים ב לה מרקט  יקבע על ידיה מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי. יובהר כי תמונות המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות באופן כלשהו את לה מרקט. 
  5. הלקוח יהא רשאי להוסיף ל"סל הקניות" / "עגלת הקניות" גם מוצרים שבסמוך לשמם ברשימת המוצרים יצוין כי הינם בסטטוס של "המוצר חסר במלאי" או כל מונח דומה אחר. משמעות המושג "המוצר חסר במלאי" או כל מונח דומה אחר תהא כי המוצר איננו מצוי בעת ההזמנה במלאי החנות המספקת. במקרה זה הלקוח לא יחויב בגין המוצר הנ"ל, אנו נמליץ על תחליפים במידה וניתן ו/או הלקוח מבקש זאת. והיה ולא נוצר קשר עם הלקוח, לה מרקט תהא רשאית לספק תחליפים למוצרים חסרים עפ"י שיקול דעתה גם אם מחירו של המוצר החלופי יהא שונה ממחיר המוצר המוזמן. 
  6. במסגרת הרכישה באתר לה מרקט , יהיה הלקוח רשאי להזמין ממוצר כלשהו אך ורק כמות סבירה. סבירות הכמות כאמור תהה נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של לה מרקט.  

המחירים

  1. מחירי המוצרים שיפורסמו ב לה מרקט  הינם מחירי המוצרים כפי שעודכנו לאחרונה לפני מועד ביקור הלקוח באתר לה מרקט   ו/או במועד הקלדת ההזמנה ואישורה על ידי הלקוח באתר, לפי המאוחר. לה מרקט תהה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מפעם לפעם ללא קשר למועד הביקור ו/או ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח. 
  2. מוצרים אשר מוצגים למכירה במחירי מבצע ואשר מסומן בצידם הסימן בהנחה, במבצע או בהטבה אחרת יסופקו במחיר המבצע כפוף לכך שמועד האספקה חל תוך 14 ימים מיום סגירת ההזמנה. למען הסר ספק יובהר, כי אם מועד האספקה חל לאחר חלוף 14 ימים מיום סגירת ההזמנה, הלקוח יחויב בגין המוצר בהתאם למחירו במועד האספקה. מובהר עוד, כי במקרה זה אם מוצר אשר המחיר המוצג לגביו במסגרת מבצע פג בטרם סופק המוצר ללקוח, יחויב בגינו מחיר המחירון ללא מבצע. במקרה של שינוי סל המוצרים בהזמנה, יעודכנו המחירים, המבצעים וההטבות בהזמנה בהתאם ליום סגירת ושליחת ההזמנה המעודכנת ויישמרו ל-14 ימים נוספים. יתרה מכך, אלא אם יוחלט אחרת על ידי הנהלת לה מרקט , מכירת מוצרים הנמכרים במבצע מוגבלת ל-5  פריטים מכל מוצר.
  3. חיוב הלקוח בגין מוצרים שקילים יהא בהתאם למשקל המוצרים בפועל. יוסבר כי בעת ביצוע הזמנה, אומדן ערך ההזמנה שנמסר ללקוח מתבצע עפ"י הערכת המשקל של המוצרים השקילים המוזמנים, ואולם החיוב בפועל יתבצע עפ"י שקילה של המוצרים בסמוך לאספקתם ללקוח. 
  4. מחירי פירות וירקות במדינת ישראל פטורים ממע"מ כחוק. יחד עם זאת מופיעים באתר גם מוצרים המחויבים במס ערך מוסף (מע"מ).

ביצוע הרכישה באתר

  1. הוספת מוצרים בודדים ו/או טעינת רשימת מוצרים תיצור את סל הקניות שהלקוח מבקש לרכוש וזאת מתוך מגוון המוצרים המוצגים באתר. 
  2. סיום הרכישה, בתום מילוי הסל, יבוצע בלחיצה על כפתור "לתשלום" או "לתשלום בקופה". על הלקוח יהיה להזין את הפרטים המבוקשים בתהליך סגירת ההזמנה. 
  3. בסיום התהליך יתקבל דף המציג את פרטי ההזמנה ומספר הזמנה ייחודי שיהווה אסמכתא לשליחת הזמנה. 
  4. לביצוע הזמנה לה מרקט  נדרש מינימום סכום של 250 ₪.
  5.  הלקוח מצהיר כי ידוע לו שאבטחת המידע המוזן לאתר נעשית באמצעות תוכנת אבטחה SSL הנהוגה באתרי מסחר אלקטרוני כדוגמת לה מרקט   וכן באמצעות סיסמה שהלקוח מתבקש להקליד בשלב הכניסה ל"מעבר לקופה" (במידה ונרשמת לא כאורח). 
  6. לה מרקט שומרת לעצמה את הזכות לבטל ו/או שלא לתת לאדם כלשהו את הזכות לבצע רכישות לה מרקט  וזאת ללא צורך במתן נימוקים כלשהם לקבלת החלטה כאמור. מובהר כי שירות לה מרקט   אינו מהווה הצעה בלתי הדירה למכירת מוצרים. קבלת הזמנה מאת הלקוח לרכישת מוצרים תהווה הצעה של הלקוח לרכישתם וקבלת ההצעה תתבצע באמצעות אספקה בפועל של המוצרים, בכפוף למלאי הקיים במועד האספקה ובהתאם להוראות תקנון זה. 

התשלום

  1. התשלום בגין קנייה באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי, השייך ללקוח המזמין ואשר פרטי זהותו תואמים את הנתונים שהוזנו למערכת בדף "החשבון שלי", "פרטים אישיים". ככל שיבחר הלקוח להשתמש בכרטיס אשראי אחר ( בהסכמת בעל הכרטיס), יזין את כל הפרטים כנדרש באתר, ופרטי כרטיס זה ישמרו יחד עם פרטי כרטיס האשראי הקיימים באתר. 
  2. לאחר חיוב הלקוח בכרטיס אשראי ומשלוח המוצרים שהלקוח רכש ליעדם, תופק עבור הלקוח חשבונית עסקה או חשבונית מס ממוחשבת. הלקוח מאשר בזאת כי הוא מסכים למשלוח החשבונית אליו בעת אספקת סל הקניות (או בכל אמצעי ממוחשב אחר שלה מרקט תמצא לנכון). הלקוח רשאי לבטל הסכמתו לקבלת חשבונית במייל בכל עת באמצעות מסירת הודעה באתר, בטלפון , בוואטס אפ או במייל. 
  3. על אף האמור לעיל לה מרקט שומרת לעצמה את הזכות לקבוע הסדרי תשלומים מיוחדים ללקוחות שתבחר לפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות הסדרים לתשלום באמצעים שונים מכרטיס אשראי. 
  4. תנאי האשראי יהיו בהתאם לתנאים שיהיו נהוגים בחנות לה מרקט בעת מועד האספקה. 

שעות פעילות לה מרקט 

  1. הקלדה של הזמנה באתר לה מרקט  אפשרית בכל שעות היממה, למעט אם האתר או מושבת/ת לצורך תחזוקתו/ה ו/או מכל סיבה אחרת. מועדי וזמני האספקה של ההזמנה, כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה להלן. באתר האינטרנט מוצגים מועדי האספקה הזמינים למשלוח בהתאם לאזור מגוריכם ובכפוף לאזורי השירות של לה מרקט .
  2. עדכון או ביטול הזמנה, אפשרית בשעות פעילות מוקד שרות הלקוחות בלבד. שעות הפעילות יעודכנו מעת לעת על פי שיקול דעתה של לה מרקט , ללא צורך במתן הודעה מוקדמת, ויפורסמו באתר. שינוי בהזמנה לאותו היום ניתן לבצע עד 5 שעות לפני מועד האספקה. 
  3.  שעות הפעילות של מוקד שרות לקוחות הינן כדלקמן:

               ימים א' - ה' : 17:00 - 09:00 (מתשע בבוקר ועד חמש בערב).

               יום ו' וערבי חג : 12:00- 09:00 (מתשע בבוקר ועד שתים עשרה בצהריים).

               בימי שבת וחג – שירות הלקוחות אינו פעיל.

  1. על אף האמור בכל מקום בתקנון זה, מובהר בזאת כי ייתכן ויחולו שינויים/חריגות במועדי האספקה וכן במועדי שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות ולה מרקט  אינה מחויבת למועדים אלה. 

דמי משלוח

  1. הזמנה ניתן לבצע באמצעות אתר לה מרקט או פנייה בוואטס אפ או מייל. בנוסף למחירי המוצרים יחויב הלקוח בדמי משלוח בעלות אשר מופיעה באתר שהם בנוסף לעלות ההזמנה , לה מרקט שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את דמי המשלוח מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי ובלא מתן הודעה מוקדמת ולמזמין ו/או המשתמש באתר לא תהיה טענות בעניין דמי המשלוח.
  2. מובהר כי לקוח שתואם עמו משלוח ולא היה בביתו במועד שתואם עמו, יחויב בדמי משלוח מלאים בגין משלוח חוזר, בנוסף לדמי המשלוח בהם חויב (אם חויב), בהתאם לתעריפים הקבועים באתר, וזאת גם אם המשלוח המקורי הינו ללא דמי משלוח או בהטבה בדמי משלוח.

אספקה

  1. מובהר כי אספקת המוצרים בגין הזמנה שתתקבל תתבצע בכפוף לאישור העסקה ואמצעי התשלום ע"י חברת האשראי (בתשלום בכרטיס אשראי) ולה מרקט  שומרת לעצמה את הזכות שלא לאשר תשלום אשר אינו מקובל עליה עפ"י שיקול דעתה הבלעדי. 
  2. בעת מילוי ההזמנה יבחר הלקוח בין איסוף עצמי לשירות עד הבית. לה מרקט  מתחייבים לספק את ההזמנות שיתקבלו עד השעה 21:00, 48 שעות מיום קבלת ההזמנה. והכל בהתאם לזמינות מועדי משלוחים. לתיאום מועד אספקה מאוחר יותר, יש ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות.
  3. מובהר כי לה מרקט  תציע מועדים לאספקה בהתאם ליכולת האספקה שלה באותה עת ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי.
  4.  לה מרקט  תשתדל לספק את כל המוצרים בהזמנה, אולם לא תמיד יהיו כל המוצרים זמינים לביצוע משלוח בזמן סביר. לכן, לה מרקט  אינה מתחייבת לספק את כל המוצרים בהזמנה בין אם צוין כי הם במלאי ובין אם לאו וללקוח לא תהיינה טענות כלשהן כלפי לה מרקט  בגין אי אספקת מוצר כלשהו מההזמנה. לה מרקט  תספק ללקוח רק את המוצרים שנמצאים במלאי החנות המספקת בעת הכנת המשלוח, או תחליפים בתאום עם הלקוח ככל שהלקוח יבקש זאת.
  5.  לה מרקט  לא תגבה, במסגרת ההזמנה, את מחיר המוצר/ים שלא יסופק/ו בהתאם לאמור לעיל. 
  6. במקרה והלקוח או מי מטעמו לא יהיה נוכח בעת האספקה, במען המבוקש לאספקה, יוחזרו המוצרים ללה מרקט ומועד חלופי לאספקה יתואם באחריות הלקוח, דהיינו הלקוח ביוזמתו ייפנה למוקד שרות לקוחות ויתאם מועד אספקה חדש. במקרה כזה יחויב הלקוח בדמי משלוח נוספים על פי התעריפים המצוינים לעיל. האמור לעיל לא יחול במידה והשליח יצליח ליצור קשר טלפוני עם הלקוח ויקבל הסכמתו שהמוצרים יושארו ליד הדלת או אצל שכן. האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים ליד הדלת או אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח. במקרה בו הלקוח לא ייתן את הסכמתו להשארת המוצרים כאמור, אזי המוצרים יוחזרו לחנות. במקרה כזה, הבאת המוצרים בשנית תחייב את הלקוח בתשלום נוסף של דמי שירות. יודגש כי לקוח המבקש כי המוצרים יושארו ליד הדלת עושה זאת על אחריותו המלאה ולא יוכל לבוא בטענות ו/או בתביעות ו/או בדרישות כלשהן ללה מרקט  לרבות אך לא רק, במקרה של גניבת המוצרים, הרס מוצרים, קלקול של מוצרים לרבות מוצרים הדורשים קירור או הקפאה ויחויב במלוא סכום הקניה והמשלוח. במקרים הבאים לא תתאפשר השארת המוצרים המוזמנים בסמוך לדלת כאמור, ונוכחות הלקוח וכן הצגת תעודה מזהה במועד אספקת המוצרים, תהא תנאי הכרחי לאספקתם: (א) משלוח בהזמנה ראשונה של הלקוח באתר, (ב) הזמנה שמכילה סיגריות ו/או מוצרי טבק ו/או משקאות משכרים ו/או מוצרי פארם יקרי ערך (על פי קביעתה של לה מרקט). 
  7. הלקוח מאשר שידוע לו שהשליח לא יעלה בבניין לקומה רביעית ומעלה ללא מעלית, או לבניין עם קשיי גישה לכניסה, למשל בשל שיפוצים, עבודות תמ"א וכו'.
  8. למען הסר ספק מובהר כי שעון השרת, בו מופעל האתר, יהווה ראיה סופית ומכרעת לעניין שעת אישור ההזמנה על ידי הלקוח באתר ושעת הוצאת החשבון על ידי לה מרקט . 

 החזרת מוצרים

  1. על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לו בעת האספקה. 
  2. במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ"ל או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע על כך, למוקד שירות הלקוחות בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. מוקד שירות לקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין. החזרת מוצרים אשר אינם פסידים (מתקלקלים או מתכלים) ניתן להחזיר תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית ו/או בהתאם להוראות החוק. 

ביטול / שינוי הזמנה

  1. במקרה של שינוי שהוא עדכון של סל המוצרים, יעודכנו המחירים, המבצעים וההטבות בהזמנה בהתאם ליום סגירת ושליחת ההזמנה המעודכנת. במקרה של שינוי סל המוצרים בהזמנה, יחושב מחיר הסל לפי המחירים במועד סגירת ההזמנה המעודכנת.
  2. ביטול/שינוי ההזמנה יכול להתבצע רק באמצעות מוקד שירות הלקוחות בטלפון או בוואטס אפ. 
  3. לה מרקט  תהא רשאית לבטל הזמנה ובלבד שתמסור על כך ללקוח הודעה שעתיים ומעלה לפני מועד האספקה.
  4. יודגש כי זכות הלקוח להחזרת מוצר וזכות הלקוח לביטול הרכישה תהיינה אך ורק בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981, הוראות חוק המכר, התשכ"ח - 1968, והוראות חוק כרטיסי חיוב התשמ"ו - 1986, ו/או בכפוף למדיניות לה מרקט  כפי שתהא מעת לעת. 
  5. למען הסר ספק יובהר כי האמור בתקנון זה בדבר רכישה באמצעות האינטרנט, יחול בשינויים המחויבים גם על הזמנה באמצעות טלפון, וואטס אפ או מייל "לה מרקט ".
  6.  לקוח שביצע הזמנה באתר רשאי לשנות/לבטל את ההזמנה או להחזיר מוצר כלשהו מתוך ההזמנה באמצעות פנייה למוקד שרות לקוחות- בטלפון או בווטסאפ, בכפוף לאמור בתקנון זה בדבר אופן שינוי/ביטול הזמנה. 
  7. ניתן לבטל הזמנה עד השעה 10:00 ביום שלמחרת בימים א- ה בלבד. ביטול ההזמנה יעשה באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות והודעה בווטסאפ לטלפון 050-9050100. הודעה על ביטול מהלקוח תתקבל רק מהנייד הרשום בהזמנה.
  8. לה מרקט  תהא רשאית לבטל הזמנה מכל סיבה שהיא. לה מרקט  לא תהא אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי בגין ביטול הזמנה כאמור, לרבות אם ביטול ההזמנה נובע מכך שהמוצר אזל במלאי וכדומה.

הערות למוצר

  1. הנתונים המופיעים על המוצרים נמסרו על-ידי ספקי המוצר ובאחריותם. 
  2.  ייתכנו טעויות ו/או אי התאמות בסימון המוצרים.
  3. אלרגניים / גלוטן – אין להסתמך על הפירוט המופיע במרכיבי המוצר כפי שמופיעים באתר. יש לקרוא את המופיע על גבי המוצר לפני השימוש בו.
  4. באתר מוצג סימון תזונתי למוצרי המזון הנמכרים בו, לרבות סמלי מזון אדומים, כנדרש בתקנות הגנה על בריאות הציבור (מזון) (סימון תזונתי), תשע"ח-2017 (בסעיף זה - "התקנות"), וזאת על פי המידע שהתקבל מהספקים ובאחריותם. הסימון התזונתי וסמלי המזון מופיעים בדף המוצר. ניתן להגיע לדף המוצר על ידי הקלקה על המוצר מכל דף באתר. התקנות אינן חלות על מוצרים שיוצרו או יובאו לפני יום 1.1.2020, ומוצרים כאמור ייתכן שיסופקו ללקוח ללא סימון הנדרש בתקנות, אף אם סימון כנ"ל מופיע בדף המוצר. 
  5. התמונות הינן להמחשה בלבד.

אחריות

  1. לה מרקט  אינה אחראית לנזק כלשהו (לרבות נזק לגוף) ו/או הפסד ו/או חסרון כיס (להלן: "נזק מכל סוג שהוא") שייגרם ללקוח לה מרקט  ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה מרכישה המתבצעת באתר לה מרקט  ו/או מאי היכולת לבצע רכישה ושייגרם כתוצאה ממעשה ו/או ממחדל ו/או מרשלנות של הלקוח ו/או צד ג' כלשהו, לרבות, רכישה המתבצעת באמצעות כרטיס אשראי ללא הסכמת בעליו, רכישה המתבצעת על ידי קטין ו/או פסול דין ללא הסכמת הוריו ו/או אפוטרופסו, פעולה שתבוצע באתר על ידי צד ג' כלשהו שיכנס לאתר ויגרום נזק, פעולה שתבוצע על ידי צד ג' כלשהו תוך שימוש בסיסמת הלקוח לה מרקט  וכדומה. 
  2. הלקוח יישא באחריות מלאה לנזק ו/או חסרון כיס מכל סוג שהוא שייגרם לו ו/או ללה מרקט  ו/או לצד ג' כלשהו בגין טעות שביצע בהקלדת הנתונים, לרבות, טעות בהקלדת כתובתו, טעות בהקלדת פרטי כרטיס האשראי, טעות בהקלדת כתובת לאספקת ההזמנה וכיוצא באלה טעויות. 
  3. הלקוח פוטר את לה מרקט  מכל אחריות לנזק מכל סוג שהוא שעלול להיגרם לו ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה מתקלה טכנית בחומרה ו/או בתוכנה הקשורים לאתר. 
  4. לה מרקט  לא תהא אחראית, בכל הקשור לאתר, לנזק מכל סוג שהוא שעלול להיגרם ללקוח ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה ממעשה ו/או מחדל שאיננו בשליטתה, לרבות אך לא רק - מכוח עליון, כגון: מלחמה, רעידת אדמה, מזג אויר קיצוני מגפות לרבות מגפת הקורונה וכד'. 
  5. לה מרקט  לא תהא אחראית, בכל הקשור לאתר, לנזק מכל סוג שהוא שייגרם ללקוח ו/או לצד ג' כלשהו כתוצאה מתקלה בתקשורת (אינטרנט או טלפון) שתנבע ממעשה ו/או ממחדל ו/או מרשלנות של ספקי אינטרנט ו/או ספקי תקשורת ו/או החברה המקימה של האתר באשר הם. 
  6. לה מרקט  לא תהא אחראית לנזק מכל סוג שהוא שייגרם, במישרין או בעקיפין, ללקוח ו/או לצד ג' כלשהו, בכל הקשור למוצרים ו/או שירותים שיירכשו לה מרקט  ואשר צד ג' שהינו היצרן ו/או היבואן שלהם סיפק אותם לה מרקט או ישירות ללקוחות, לרבות פגמים במוצרים, בשירותים (לרבות בהובלתם ו/או בהתקנתם), אי התאמה בין המוצר לתיאורו באתר וכדומה, והכל בכפוף לאחריות החלה על פי כל דין.
  7. מבלי לפגוע בכל האמור לעיל, בכל מקרה לא תישא לה מרקט  בסכום נזק העולה על מחיר המוצרים אשר הוזמנו ושולמו על ידי הלקוח. 

החוק החל ותניית שיפוט

  1. על ההתקשרות בין הלקוח לבין לה מרקט במסגרת לה מרקט  ובמסגרת האמור בתקנון זה יחולו הוראות הדין הישראלי בלבד. 
  2. לה מרקט  והלקוח מצהירים כי יעשו כמיטב יכולתם על מנת שסכסוך שיתעורר ביניהם, במידה ויתעורר, ייושב בדרכי נעם מחוץ לכותלי בית המשפט וכי במידה והסכסוך לא ייושב כאמור אזי הוא יידון בבית המשפט חדרה בלבד. 

אבטחת האתר 

  1. אין לבצע או לנסות לבצע פעולות שיבוש פעולת האתר, לרבות אך לא רק:

- חדירה לא מורשית לשרתים, חשבונות ו/או נתונים.

- בדיקה, סריקה, ו/או דגימה של האתר, לרבות נסיונות לבדיקת חדירותו.

- שיבוש ו/או נסיון לשיבוש מתן השירות המוענק באתר ללקוחות ו/או פעילות השרת/ים מהם הוא פועל.

- לה מרקט  תפעל בכל דרך חוקית נגד מבצעי פעולות כמפורט בסעיף זה.

פרטיות

  1. בהצטרפותו לשירותי אונליין, החבר מאשר כי המידע שנמסר על-ידו ו/או ייאסף אודותיו במסגרת חברותו במועדון הלקוחות, יישמר במאגרי המידע של לה מרקט  לצורך ניהול וייעול השירות והקשר עימו, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיים,  לרבות עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מימוש מטרות אלו וכן עידוד נאמנות חברי המועדון, מתן שירותים לחברי המועדון ולהבטחת פעילות מסחר הוגנת על פי חוק. ידוע לחבר כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו הינה מרצונו ובהסכמתו.  כמו כן, לה מרקט  תהא רשאית, למטרות המנויות לעיל, להעביר מעת לעת מידע בלתי מזוהה, אנונימי או אגרגטיבי, בנוגע לרכישות במסגרת המועדון, לרשתות ו/או גופים השותפים במועדון, ולכל גורם שיעניק שירותים והטבות לחברי המועדון על פי שיקול דעתה של לה מרקט .
  2. בהתאם להסכמת החבר כדין, חברת לה מרקט  תהא רשאית לפנות אל החבר מעת לעת בדיוור ישיר לצורך קבלת הצעות למוצרים ו/או שירותים, מבצעים וקידומי מכירות (של מוצרים, שירותים, הטבות וכיו"ב של הרשתות והגופים המעניקים הטבות במסגרת המועדון דרך החברה ושל גורמים אחרים שיעניקו שירותים או הטבות לחברי המועדון), באמצעות דואר אלקטרוני, מסרונים (SMS), מערכת חיוג אוטומטית ו/או בטלפון, וזאת כל עוד לא נתקבלה הודעה אחרת מהחבר בכתב בכל עת.
  3. על אף האמור לעיל ובכפוף להוראות כל דין לה מרקט  תהיה רשאית להעביר מידע מפורט ומזוהה של רכישות הלקוח ברשת לצדדים שלישיים, אם תתקבל הסכמת הלקוח לעשות כן ו/או בהתאם להוראות של כל גוף שלטוני/שיפוטי מוסמך.
  4. במידה והלקוח מעוניין להיגרע ממאגרי המידע כאמור לעיל יהא עליו להודיע על כך ללה מרקט  בכתב בהתאם להוראות כל דין. 
  5. לה מרקט  תהא רשאית להשתמש בפרטים שהלקוח מסר ובמידע שתאסוף אודות דפוסי השימוש של הלקוח לצורך שיפור השירותים, לשיפור הקשר עם הלקוח, לצורכי דיוור ישיר או לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים, לרבות למפרסמים, ובלבד שמידע זה לא יזהה את הלקוח. 

הזכויות של לה מרקט  באתר

  1. הקניין הרוחני לה מרקט ,  בכלל זה זכויות היוצרים ו/או סמני המסחר ו/או המדגמים ו/או הפטנטים וכיוצא באלה זכויות באתר, לרבות עיצוב האתר, התוכנות, היישומים, הקבצים הגרפיים, הטקסטים, התמונות, הטכנולוגיות, התהליכים, התכנים, האייקונים, קוד המחשב וכל חומר אחר הכלול באתר ("תכולת האתר"), הינם בבעלות מלאה ובלעדית של לה מרקט , או של צדדים שלישיים לה מרקט  קיבלה מהם רישיון שימוש כדין. 
  2. לה מרקט  שומרת על כל זכויותיה וקניינה בתכולת האתר, ואין בעצם הכניסה לאתר כדי להעניק רישיון ו/או זכות כלשהם בתכולת האתר ו/או בחלק ממנה. 
  3. השמות לה מרקט , LA MARKET  , לה מרקט סופר אונליין , ושם הדומיין של האתר, לרבות כל סימני המסחר של לה מרקט  הם בבעלות מלאה ובלעדית של לה מרקט , ואין בעצם הכניסה לאתר כדי להעניק רישיון ו/או זכות כלשהם בהם. 
  4. כל אזכור בקטלוגים השונים של שם, סימן מסחר, מוצר ו/או שירות של צד שלישי כלשהו, מופיע אך ורק כשירות ללקוח ואין בו כדי להוות פרסומת, קידום מכירות, מתן חסות ו/או המלצה כלשהי לגביהם. תמונות המוצרים מובאות להמחשה בלבד. מובהר כי הפרה של זכויות קניין רוחני של צד ג' תהיה באחריות הספק הרלוונטי בלבד.
  5. האתר ותכולת האתר נועדו אך ורק לשימוש פרטי ולא מסחרי, והשימוש בהם מוגבל אך ורק למטרות מכירת וקניית המוצרים באמצעותם. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור ו/או להציג חומר כמפורט לעיל אלא אם ניתנה רשות לכך מראש ובכתב לה מרקט. 


    (התקנון מיום  04.10.2020)

 

נגישות:

לה מרקט  פועלת כדי להנגיש את האתר עבור אנשים עם מוגבלויות, במטרה להעניק חווית שירות העונה לדרישותיהם הייחודיות ולספק מענה ראוי לכולם.

עובדי השירות של לה מרקט  תודרכו לגבי מתן שירות נגיש וישמחו תמיד לעזור בכל שאלה תעלה בעניין נגישות ובכלל.
ניתן לפנות למיטל , רכזת הנגישות, בכל שאלה, פניה או בקשה מיוחדת בנושא נגישות.

דרכי ההתקשרות עם נציגת הנגישות מטעם לה מרקט:
טלפון או אווטסאפ: 050-9050100
בדואר אלקטרוני [email protected]

 

 

ברוכים הבאים
בואו נוודא כי אנו מגיעים לאזורכם
אני רוצה משלוח באיסוף עצמי

יש להזין מועד (יום ושעה) לאיסוף המשלוח

תודה !

המשך בקנייה

ההזמנה שלכם טרם הגיע למינימום של 100 ₪
אנא הוסיפו לסל מוצרים בשווי
₪ על מנת לסיים את הקנייה.